22 december 2016

Bryt upp, bryt upp, den nya dagen gryr

Oändligt är vårt stora äventyr (Karin Boye)
Har sedan November lämnat Sverige bakom mig, igen. Det bara blev så.
Behöver komma bort då jag känner att det inte står riktigt rätt till med vad vi på gatan ser & upplever gentemot vad vi får höra från de som bestämmer i landet.
Sen tror jag att vi båda behövde komma iväg, tiden var inne.

Är dock här lite då och då för att hålla kontakt med mina nära och kära. Lämnar nu igen om några dagar. Här lite info om vår resa från Hallands Nyheter : De lever ett nomadliv i en van

Har flyttar in i vår van på heltid och kör runt i Europa och arbetar med frilansarbeten.
Jag med bild, foto och video emedans Emilia tagit programledarrollen och skriver.
Det blir nyheter, feature & res-reportage mm. Har redan börjat spela in de första avsnitten.
Tipsa oss gärna om spännande, mystiska platser eller om intressanta livsöden och olösta mysterium.

Läs mer på www.onlylifeweknow.com eller på vår insta/onlylifeweknow
eller varför inte följa oss på vår facebook/onlylifeweknow
Min egna instagram hittar ni här : insta/nimphidia

Ta hand om Er och kanske snart att våra vägar snart korsas igen.

Inga kommentarer: