1 juni 2010

Hell-cryp...

Alla som känner mig vet att jag nu för tiden milt sagt inte tycker om skogar & småkryp...
Har sedan jag varit liten & medlem i scouterna utvecklat någons sorts hatkärlek till alla sorters kryp & skogar. Brukar säga att det enda som finns i skogen är elaka troll & förföriskt vackra oknytt (älvor, maror, rusalkis mm) som bara ställer till besvär.

Tydligen kände inte en ny kund till min fobi för skogar utan jag fick i uppdrag att plåta kryp & tränade "krigs/bevaknings-myror" som bevakar kalhyggen. Fasiken, äger inte ett enda macroglugg men med lite draghjälp från "FinnBorka" löste jag bilderna via en fisheye & en ixus... Kan ju lova att jag stred strongt mot mina egna fobier när jag stod som en gran i myrstackarna s.om Varberg... Never again...;)

Inga kommentarer: