2 november 2011

Foto - utställningar & annat

Som jag skrev i förra inlägget, har varit dålig på att uppdatera bloggen.
Har hänt en del i mitt privatliv som gjort att jag inte orkat.

Kan väl kort berätta att jag precis har haft en fotoutställning med ett av sidoprojekten på ett välrennomerat galleri. Kommer framöver (efter 10års rekommendationer av vänner, gallerier & andra intressenter;) fortsätta med detta.
Var en maffig känsla att se sina bilder snyggt upphängda och uppförstorade i stora format i en egen byggnad/hall hos galleriet.
Ett stort extraplus är att det verkade vara omtyckt och uppskattat av besökarna, fick t.o.m bra recensioner vilket förvånade;)

Övrigt :
Gosh, Nu i veckan tvingades jag bita ihop och tvingades tillfälligt bota min höjdfobi..
Detta vid ett fotoarbete på Carlsberg för Cafe.
Hm, vingliga trappor upp till toppen av bryggeritankarna är ingen hit om man är höjdrädd;)
Fick ihop en bild som jag blev nöjd med, känns som en bild till Pfk & Årets bild när det är dax, det var en udda bild med dubbelporträtt av en mysig bryggmästare.

*Ser fram emot nästa vecka, har väntat på den så länge och det är skönt att den äntligen kommer... Over & Out / N

Inga kommentarer: