26 december 2013

Under askan och Årets Bild

Har varit så fullt upp med allting i mitt privatliv de sista veckorna att jag inte riktigt hunnit med allt som skall göras och åtgärdas. Kan väl berätta kort att de sista månaderna har varit omtumlande på många sätt. Har efter 3år äntligen kommit till en plats där det går åt rätt håll samtidigt som allt annat faller.
Har insett att det är dags för mig att ta tag i alla demoner som kommit ikapp och en stålsättning är på gång.
Kommer att bli nya rutiner och nya regler från och med nu, kanske även nya platser att erövra
tack mina vänner och familjer för att Ni står ut med mig;)

Tänkte även försöka få ihop ett gäng bilder till Årets bild som jag inte varit så engagerad i tidigare, om Ni har några förslag på bra bilder jag tagit som ni sett i tidningar/magasin etc i år så maila mig gärna.
Tänker mest själv på att skicka in min bild av Gyllene Tider på Tylösand, 31år efter "Sommartider".
Kanske är jag lite partisk men vafan, gillar ju Gyllene.. ;)

Under askan, glöder glöden för mig
Överraskad, glöder glöden för mig.



Inga kommentarer: