12 juni 2005

Mkt just nu ;)

Har halkat lite efter med Lilith den sista veckan, pga husköpet & en massa annat arbete/strul ;(
Har dock hunnit maila lite fram & tillbaka med några av modellerna.

Bla planeras just nu en av de " fräckaste" i den Nordiska mytologin - HEL. Plåtningen kommer att ske på Arx & Nimis med en passande & väldigt vacker modell;)

Linnea håller även på att försöka få ihop 3st grymma tjejer till en "brutal"fine art-plåtning för Erinyes den kommande veckan.
Ett arbete som jag vet Linnea arbetat mycket med då hon älskar detta tema & visst, det innefattar mycket, blod, brutala, snygga väsen/gudomligheter...(linneas favorit-teman) men jag vet inte riktigt hur det går eftersom jag inte kunnat prata med Linnea själv denna veckan...?

Alla andra modeller som står i kö, Ni är inte bortglömda men det är så jättemkt att hålla reda på. Höres snart igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi.
Hoppades att jag inte var bortglömd!
Jag vill gärna vara en av Erinyes

Hälsn Linn