4 oktober 2007

Oidentifierad fotograf, 1900-tal...

Oidentifierad fotograf, 1900-tal...
Va, är jag oidentifierad nu också...;)
Haha, ännu en av mina bilder till Lilith har hittat ut till allänheten.
Alltid roligt att bli såld på kvalitetsauktion. - Tror jag vet vem som lämnat in den till auktion, Hej Jennie;)
Tyvärr har auktionshuset missat både fel århundrade & stavningen på namnet....
Bilden är tagen 2002 & inte på 1900-talet, mitt efternamn stavas Henrikczon efter min kära mormor (se tidigare inlägg)
Skall bli skoj att se vad denna går för, har för mig att jag sist såldes för omkring 2000:- på auktion.
(Denna gick för ca 3000:- + prov & slagavgifter)
*Övrigt : Martina, vi "arbetar" just nu på hur vi skall göra - hör av oss snart igen. Berny, hör av dig!
*Träffade under kvällen Andrea - Grymt starkt arbetet, om en månad är hon helt tillbaka.
PunkRock / N L V T & Lucifer.

Inga kommentarer: