27 juni 2008

Värdelös dag!!!!!

Börjar med att redigerings datorn krashar under natten, när jag väl har fått den att funka (måste köpa en ny i helgen, den är helkass nu) är musen sönder... Åker på morgonen & hämtar min bil som varit på service på BMW, hinner inte backa ur garaget innan oljelampan tänds. Bara att backa in igen, de kan inte hitta felet utan ber mig fortsätta köra. Halvvägs upp till Hyltebruk där jag skulle ta de sista videobilderna tänds kylarlampan & hela kylen läcker.
En traktorreperatör dyker upp & räddar mig för stunden, tar bilen till Falkenberg & fixar en ny hyrbil eftersom inga delar finns hos verkstaden...Tycker samtidigt att min telefon är konstig eftersom den inte ringt under dagen, kollar på den & har 15st missade samtal. Det visar sig att ljudet är sönder & ingen ringsignal hörs.....Blir till att köpa ny telefon också.....Ingen rolig dag! / N

Inga kommentarer: