9 maj 2013

Falkenbergs skatebord vs. Streetracing


I samband med att jag var ute på arbete för att ta väderbilder åt GT / Expressen blev jag omkörd av ett gäng stylade BMW;s med en stegrande cross-mc i täten på vin & spritrakan. Direkt visste jag att jag villa ha med en bild av dessa till väderknäcket. Var bara att hänga på deras cruising som gick längs stranden innan jag fick stopp på ekipaget vid Knölaberget. Det visade sig vara 
"streetrace-BMW entuister från Falkenberg" På bilden; 2st Robin, Nerdin, Nathalie, Patricia & Alen mfl.
*Fett skönt väder, det var Dags att rasta våra Bmw-monsters var något av det jag hann skriva ner.


Fortsatte därefter till Falkenbergs Skatepark där jag bla mötte upp; Dan, Emil, Tim & Oscar som bla. sade; Wicked väder ! Här i parken är det gott häng i sommaren.

Inga kommentarer: