28 juli 2014

Värmerekord, sol, bad i Varberg & Falkenberg & Mobiltelefon dränkt

Niklas Henrikczon, Sandra, Claesson, Micaele, Ljung-Persson, Anne, Attehage

Gosh, värmen som fortsätter att stiga...
Var runt på Västkusten innan helgen för väderknäck för tidningen,
På Skrea Strand i Falkenberg var det fullsmockat i det 25gradiga Kattegatt, på bilden längs ner syns ett hopp från bryggan. 
Var även förbi Apelviken i Varberg med lite folk från Surfers Paradise & på Kåsa Strand jämte kusthotellet sprang jag in i Micaele & Sandra från Borås som njöt av värmen.
Tog badbilderna av dem i det supervarma vattnet men missade en väsentlig sak...
För andra gången på en månad låg min mobiltelefon i shortsen...

Så förlåt till alla Er som försökt kontakta mig efter det,
Har inhandlat en ny mobil, igen & givetvis tappat precis alla nummer...
Om ni känner mig > skicka mig ett sms & säg vem du är så lägger jag in dig igen.

Surfs Up / Niklas Henrikczon

Inga kommentarer: