24 juni 2009

Bikini Killers vs. Mayday / SOS.

Har varit med om många galna videoprojekt, en del dåraktiga, en del usla & en del bra.
Videoinspelningen i helgen är dock den värsta någonsin ! Har aldrig varit med om någonting som ens liknar detta.
Hade ett underbart statitstgäng : Bikini Killers, som var helt outstanding bra, nästan för bra för denna videon.

Kortfattat : Båten som hade en av huvudrollerna fick saltvatten in i bensintanken pga. ett ej fastskruvat tanklock. (125-180L soppa åt helsike) De i båten blir strandsatta långt ut på havet. Statisterna sitter i bara bikinis & det är inte överdrivet varmt. Jag hoppar ut i vattnet & simmar till dem, strömmarna gör att det är extremt svårt. Efter en sjuhelvetes kamp kommer jag till båten. Nu märker jag att även batteriet har dött efter alla deras startförsök. Var bara att hoppa i vattnet igen & simma till land med båten dragandes i ett rep efter mig.
*Fick simma typ mellan Danmark & Sverige med en havererad motorbåt lastad med ett stycke Biff & 5st Bikini Killers.....
Men som sagt, statisterna : Efter haveriet & bärgningen var alla supertrötta & nerkylda, fick dock för mig att vi var tvungna att ha videobilderna eftersom detta var sista chansen.
Mot alla odds lyckas de fixa det utan problem. Snacka om proffs, jag är grymt imponerad. Utan dom hade videon aldrig kunnat göras. Bikini Killers 4-ever!
(På bilderna ovan, glimtar av simningen & räddningen...jag är den lilla inringade röda pricken.)

1 kommentar:

Anonym sa...

När släpps låten ?