15 juni 2009

Spännande dag...

för våra grannar.
Det börjar med att Linnea jagar vår katt (Lodjuret?) Lucifer som har en kanin i munnen. Linnea rullar runt i trädgården topless (iförd endast trosor) i en brottningsmatch som går över gräsmattor & buskage, hon gör allt för att rädda kaninen... Några timmar senare är det dax för mig när jag blir tvungen att ta mig upp på taket endast iförd kalsonger, på vägen upp ser jag grannen som jag säger Hej till... Tror det var nog för denna dagen så.. .. ..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va i helvete har ni gjort med katten? Djurplågeri ta mig fan.

/A

Nimphidia sa...

Haha! Du vet inte vad du pratar om;)
Vi gör allt för denna kattskraken som dagligen hittar på nya hyss & äventyr;)

Bilden tv: Nyoperad efter att ha blivit sydd med typ 20stygn i halsen, i mitten nyopererad & "moihawkfriserad" av veterinären & till höger ligger Lucifer skönt i barnens dockhus för en liten vilopaus.