8 juni 2009

Sonic Syndicate - Röjde i Falkenberg

Efter 17världsturneér & 2000festivalspelningar så var det åter dax för Sonic Syndicate att spela i hemmastaden & tillika Västkustens pärla : Falkenberg.
Utsålt & troligvis lite mer därtill.. Tyvärr så var det sista spelningen på hemmaplan för Rolle (Roland Johansson), nu har han sommarens festivalspelningar kvar med bandet & sedan kommer Sonics nya sångare. Skall bli intressant att följa!
Vi gjorde ett litet knäck i tidningen med 5snabba frågor till Rolle.
Kvällens höjdpunkt : Efter spelningen, Karin sitter utslagen & gömd bakom PA:t, jag säger : bra men varmt, hon svarar,

-Nä Fan, jag är helt slut! Jag måste nog spy Nu! Fan vad varmt här är!!!
Ångrar mig så djävulskt att jag inte tog bild av en utslagen ShocknRoll-star. Glömde av det - Fan! Men snacka om värme, värre än i en bastu! Kvällen yngsta var Tyra samt Vampis & kvällens oldschoolers måste varit Kickan & Vivi. btw : Enligt Vampis & Tyra så var Robin & Karin absolut bäst & är nu deras idoler.

Inga kommentarer: