7 juni 2007

Kung av sand (Vem är den riktiga kungen)

Nationaldag som "firades" med kungen & drottningen under deras vistelse i Hsd. Kungen var på topphumör & skämtade friskt.
Senare under dagen "firades" det med den riktiga "Kungen av Sand" Per Gessle som hissade blå flagg på Tylösand. (äntligen fick vi in i tidningen att han aldrig badat här, ngt han berättade åt mig för ca 3år sedan i samband med en plåtning på just denna plats;)
Övrigt : Ingen båt i sikte då vår verkar vara utdömd av varvet;(
Vet inte riktigt hur jag skall lösa detta nu när båten behövs ? ? ?
Det har den sista tiden blivit mkt arbete åt skivbolag, magasin, Tv & reklam så vi har hamnat lite på efterkälken, skall försöka komma ikapp allt arbete i helgen.
Rock On! / N & L

1 kommentar:

Anonym sa...

Gessle är kungen.
Jag mötte dig på tylösand.
(Hade kamera och videokamera runt axeln)
(jag som bad dig fota mig med Gessle)