15 april 2011

I dont like Monday´s (i vanliga fall)

För första gången i mitt liv ser jag mer framåt till en efterlängtad Måndag än en helg. Kan väl kort säga att jag har väntat så länge på just den här dan och det är skönt att den äntligen kommer;)
Givetvis har den med den pågående och helt urspårade vårdnadstvisten att göra.
Ni som känner mig vet vad det handlar om.
Vet ärligt talat inte vad man skall göra med alla falska påstående, det är inte roligt men jag kan gå med rak rygg genom infernot !

Annars, en väldigt påfrestande vecka har passerat & den blev lite för ohälsosam för min del...
Övr. Var i helgen nere i Österlen tillsammans med Jessica mfl & tog några av mina bästa íllustrerande bilder ever > givet i Hans Arnold-style! Bla var vi vid Österlens museum i Simrishamn, St.Olof & vid Tunbyholms slott. Grymt bra modeller & "locations"! Vet dock inte längre om det blir ngn visning av dem till påskhelgen som planerat... Skriver genast mer när jag fått mer info om veckan & vad som händer men just nu känns det som att jag inte har tid med mer strul utan behöver försöka koncentrera mig på det som är viktigast.
Ni som känner mig vet vad jag menar;)
btw : Cold Ethyl, tack för imorse;)  / N

Inga kommentarer: